Klirrar i vårvind

Frostig morgonstund

Blåbärrrisets klockor

klirrar i vårvind


Även idag ringde väckarklockan. Klockan tio klev jag in i Mikaelikyrkan i Skärholmen. Styrelsemöte, medlemsmöte, föreläsning om metallknyppling, sen bad jag om tips på kursupplägg innan jag satte jag mig att sy armbanden. Hann inte så långt innan klockan var tre och vår tid var ute. 


(null)
(null)
(null)
(null)

Jag åkte och hämtade upp yngsta dottern och Malcolm. De ska husera här ett par dagar 🥰

(null)
(null)
(null)
Rambo är helt galen i Malcolm. Han gick tillochmed och hämtade sina favoritleksaker och försökte leka med honom 💞

(null)
(null)

Vi har grillat och delat en flaska vin. Tror inte att jag är vaken så länge till 🥱




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0