Sista fredan i augusti…

… började med kraftiga regnskurar. Vaknade tidigt av en rejäl skur och så fortsatte det långt in på förmiddagen. Välbehövligt! Hann ut och duscha mellan två skurar. Att duscha i regn är mysigt, men inte i hällregn för det gör ont och är jättekallt. Hundarna ville inte gå ut och bli blöta och jag tjatade inte så vi väntade till vädret blev promenadsäkert framåt förmiddagen.

En stor del av förmiddagen och in på eftermiddagen pratade jag i telefonen med olika personer i väldigt olika ärenden, men jag hann oxå packa ihop oss för en helg på sjön. Mediciner, kläder efter olika väder, djurmat, kylvaror…
 💊👙🧥🐶🦜🧀🥛

Klockan tre gick jag vovvenad igen, packade in Ragnar och det sista i bilen och åkte iväg. Inatt sover vi på klubbholmen - Brunskär 🏝️ 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0