Sum up Söndag💨

Rambo väckte maken vid sju imorse och jag vaknade när de gick ut. Vi var utvilade så vi åt frukost när maken kom in igen. Precis då började det regna. Vi valde att mer eller mindre sträck-köra hem, ett kort stopp i Uppsala för att köpa några kaffepaket och pinka hundar. Efter ca fyra timmar, klockan ett var vi hemma 🕐

Fixade lunch och satte på en tvättmaskin medan maken packade ur husbilen, sen diskade jag hela husbilsdisken medan han gick ut med hundarna. Då sprack molnen upp och vi fick sol... och jag blev så vansinnigt trött. Somnade när vi tittade på Formel Ett från Holland 🏎️

(null)Härads kyrka

Tänkte hoppa över konserten jag planerat att gå på eftersom jag halvsov i fåtöljen, men så kom maken och sa åt mig åka iväg iallafall … jag löd. Det blev en trevlig kväll med lite annorlunda musik på orgel och synt. Stefan Säfsten hade komponerat musik med många olika ljud, som klockor och mänskliga röster vilket gjorde musiken spännande. Men piggare blev jag inte, men det var verkligen ett bättre sätt att tillbringa kvällen än att sova i fåtöljen.

(null)

Imorgon börjar jag trappa ut gabapentinet. Känns som jag har huvudet i en vattenskål alltsomoftast, jag får yrselattacker, är torr i munnen, det ringer i öronen, magen krånglar och jag är supertrött. Om jag förstod sköterskan på VC rätt i fredags så är det artros och inflammation jag har och jag kan inte hitta nånstans att gabapentin hjälper mot det, men den kan skada njurar och annat plus att den är beroendeframkallande och kan ge abstinens. Jag hoppas klara mig på etoricoxib och Alvedon framöver. Hoppas att jag gör rätt. Min läkare kommer tillbaka från semestern om två veckor, då går min sjukskrivning ut och ska jag börja jobba då kan jag inte må så. 

Nej, nu ska jag sova 🥱

🚎 Godnatt världen 🏎️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0