Tisdag i flygande fläng

Gick upp en halvtimme före jag behövde för att hinna dricka mitt hälsothé, smörja benen och massera skalpen. Sååå skönt. Sen åt jag frukost, diskade och gick ut med hundarna.

(null)

(null)
Äntligen en fjäril som satt still! En mindre guldvinge 🦋 

(null)
Kanske dags att packa upp semesterväskan? Så här gör Bamse när han fattar att vi tänker åka nånstans 🥹

Tjugo i tio satt jag på Gymbörsen och väntade på att bli upphämtad av naprapaten.

(null)
Dunka-dunka-dunka-musik och idel vältränade människor. Kände mig såååå fel 😢

Den vanliga "intervjun" med personuppgifter, vad är felet, hur länge osv, sen gjorde hon en undersökning och så fick jag 10 minuter laserbehandling. Bokade tid nästa vecka för en halvtimmes laser.

(null)

Därifrån åkte jag till Solberga och köpte ett gäng nötter på Lidl och hämtade ut Bamses antibiotika på Doz. Det slank med några nagellack oxå 💅😁 

(null)

Sen blev det ett dopp i Mälaren. Eller lite mer än så, faktiskt. Jag simmade och simmade för det var så fantastiskt skönt. Svalan matade sina ungar under bryggan, i horisonten bilarna som körde över Strängnäsbron och domkyrkan bakom, gässen flög över vattnet som idag var klarblått i solen. Magi 💙 Poesi 🩵

(null)
När jag kom upp räknade jag lite… jag simmade bakom sju båtplatser á ca 2-2,5m, fram och tillbaka 10 ggr = 280-300m? Vet inte när jag klev i men det blev nog 30-40 minuters stillsam njutning💦

(null)

Åt lite frukt när jag kom hem och sen vovvenad. Vilade en liten stund, åt middag  och åkte sen och träffade sonen. Höll honom sällskap när han mekade ikväll. Mys 🥰 🛠️ 

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0