Vi sitter i sjön💩

Det blev en hĂ€rlig kvĂ€ll igĂ„r. Vi satt och tittade pĂ„ hur först regnmolnen försvann och sen solen.

(null)
(null)
(null)

Jag vaknade efter ungefĂ€r 10 timmars sömn men lĂ„g kvar och drog mig till resten av familjen vaknade. Maken tog ut hundarna, jag lyfte ut Ragnar och började med frukosten.

(null)
Maken skickar gĂ€rna lite fina bilder nu nĂ€r jag inte kommer av bĂ„ten 

(null)

Vi har inte gjort just nĂ„nting pĂ„ hela dagen. Badat, solat och lĂ€st, jag har lagat mat nĂ€r vi varit hungriga, maken har gĂ„tt ut med hundarna nĂ€r det behövts och vi har vilat nĂ€r vi kĂ€nt för det.

(null)

(null)
16,97 grader

(null)

(null)

(null)
Kvinnan pĂ„ bryggan fiskar 🎣 Rambo slĂ€ppte inte flötet med blicken. Han vet att det kan komma upp fiskar dĂ€r 😄

(null)  (null)  (null)  (null) 

Vi lĂ„g ensamma vid bryggan natten som var, men inatt har vi sĂ€llskap. Det lĂ„g mĂ„nga bĂ„tar vid bryggan pĂ„ andra sidan udden redan igĂ„r, men idag har det kommit Ă€nnu fler och nĂ„gra Ă€ven pĂ„ vĂ„r sida udden. Det har tydligen bjudits in till stor krĂ€ftskiva hĂ€r pĂ„ klubbholmen ikvĂ€ll och i grannbĂ„ten dricks det friskt 
 Jag hörde tidigare att de sa till maken att de snart skulle gĂ„ över till det större sĂ€llskapet. Lite festsorl kan bara vara trevligt, men nĂ€r man mĂ„ste gapa för att Ă¶verrösta sin egen musik blir jag bara fruktansvĂ€rt irriterad. Jag har tappat alla förhoppningar pĂ„ att de kommer gĂ„ över till krĂ€ftskivan för det har kommit fler och fler till bĂ„ten och musiken spelas bara högre  och högre. MĂ„ baksmĂ€llan hemsöka deras morgondag  😈







Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0