Buklanda i vardagen

Tji omöjligt att somna inatt. Maken fick åka till jobbet direkt efter kvällsnaden igårkväll och mina tankar snurrade. Pixlade klart den svartvita bilden…

(null)

… försökte sova, tänkte på grävmaskinen, frös, pixlade på nästa bild…

(null)

… frös, nös, la ihop igen vid midnatt 🕛 Tankarna  snurrade, huvudet började värka, gick upp och tog Alvedon. Sov några timmar men gav upp halv sex 🕠 

Började arbetsdagen med att gå igenom mail mm. Tog ett samtal på väg till jobbet. Plockade ur mina tillhörigheter från det rum jag delat och ställde i bilen samt i ett nytt tillfälligt rum. Möte kl 9.00, telefonsamtal, möte kl 11.00, sen åkte jag och köpte nuggets till lunch och ställde bilen så jag fick utsikt över kyrkan. Så vansinnigt trött 😪 

(null)

Hämtade fikabröd på Änglagott till eftermiddagens "samtal i centrum" vilket gav spännande samtal om etik och moral.

(null)

Efter em-fika hade jag samtal med chefen och vid halv fem åkte jag hem. Maken kom hem med svärmor som sover här inatt …


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0