TelemĂ„ndag 📞

SvĂ„rt att förstĂ„ men vi Ă€r femti dagar, av 366, inne i Ă„r 2024‌Och redan 3,5 h lĂ€ngre dagsljus Ă€n för knappt 2 mĂ„nader sen. Nu börjar det hĂ€nda pĂ„ riktigt‌ Lyssna, vĂ„rfĂ„gelsĂ„ngen Ă€r i full gĂ„ng đŸ•ŠïžđŸŠâ€âŹ›đŸŠ‰

Ledig mĂ„ndag och en dag i telefonens tecken 📞 Har pratat i timmar med med mina döttrar och min mor, sĂ„ tacksam att fĂ„ finnas i ett sammanhang, vilket idag har varit exta livgivande och stĂ€rkande. 

Har gĂ„tt stĂ€rkande promenader, kokat Ă€rtsoppa och bakat tvĂ„ satser fröknĂ€cke, ett till mamma och ett till torsdagens hembesök.

(null)
Linfrö, psylliumfrö, psylliumfröskal, sesamfrö, solrosfrö, melonkĂ€rnor, salt, olivolja och kokande vatten 

(null)
Gula Ă€rtor, sidflĂ€sk, lök 🧅 bacon đŸ„“ timjan, salt 🧂peppar, grönsaksbuljong och timmar pĂ„ spisen 😋

Somnade vid Tvn, till Ă€nnu ett avsnitt av alla Morden i Midsomer som jag delvis sett, men inte sett slutet pĂ„ eftersom jag somnar 😮 Kanske nĂ€sta gĂ„ng? Början pĂ„ detta ha jag sett minst tvĂ„ ggr. Maken vĂ€ckte mig nĂ€r jag började snarka, dĂ„ la jag Ă€rtsoppan i burkar och diskade upp kastrullen.

Godnatt vĂ€rlden 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0