Sällsynta dagen…

… skottdagen eller dag 60 år 2024. Vaknade en stund före väckarklockan och fann för gott att gå upp och duscha, med påföljden att allt blev tidigt vilket utnyttjades. Gick en längre promenad och njöt av småfåglarnas serenad i skogen.

Lite admin före samtal och planeringsmöte, sen gick jag upp till Änglagott, åt lunch och …

(null)

(null)
Chèvresallad med honung, quinoa och rödbetshoummus

… tog ett inbokat samtal. Efter besöket fikade jag med en fd kollega innan jag knallade tillbaka till herrgården och administrerade till 16.30, hämtade hundarna och åkte hem. 

(null)
Fick en konstgjord blomma som kompensation för den krukväxt som inte överlevde mina första månader i Nykvarn. Denna lär "leva" länge 🥰

Maken tog naden, jag gjorde stuvad blomkål med fläsk och diskade.

Lugn kväll vid Tvn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0