Dag 14

Sov gott och vaknade med mindre värk än på en vecka. Pallrade mig upp så småningom och tog tag i morgonsysslorna. 

Ungefär samtidigt som jag plockade upp datorn och började redigera årsmöteshandlingarna/ föreningstidningen kom maken hem. Han fick åka på larm klockan två inatt 🕑 

(null)
Han hade med sig årets första semla. Den intogs med julens sista julmust

(null)
Ojdå, en sked hade väl varit på sin plats 🥄 😅

Arbetet med föreningstidningen och årsmöteshandlingarna tog hela dagen i anspråk.

(null)

Maken fick åka på ännu ett larm och kom hem igen lagom till jag lade ihop föreningsarbetet. Han tog vovvenaden medan jag lagade middag. Pratade med mamma och storgrät. Tuff tid nu. Maken har lagt sig, jag tittar på Morden i Midsomer. Har sjukanmält mig måndag-tisdag. Inte läge att jobba f.n…

(null)
Rosen på stam jag fick av knyppeleverna vid vårens terminsslut blommar 🌹🌹🌹   




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0