Dag 2

Då börjar vi om. 365 dagar till nyår, det är skottår i år och idag fick vi 12 minuter mer dagsljus än vinterns kortaste dag.

(null)
Så skönt med flaggstångsgranen som lyser välkomnande när man kommer tillbax från morgonaden

Arbetsdagen har i huvudsak bestått av tre uppgifter: personalmöte, vårplanering med en kollega och möte kring en överklagan.

(null)
"Som din dag, så ska din kraft och vara", detta löfte gav han mig 🎶 sjöng vi på morgonandakten. Det tog jag till mig 🤲

Ensam hemma ikväll. Gjorde en laddning blomkålsmosgratäng med räkor och sparris och tillbringade kvällen vid Tvn med olika mordprogram och virknålen 🧶 

(null)
18 december, +1 grad och 352 varv/dagar i temperaturfilten 🧶 13 varv kvar 🧶

Igår kompletterade jag anteckningsblocket med återstoden av temperaturer för året och ikväll skrev jag i färgnumren. Pappa har varken ätit eller druckit idag och de satte in nattvak. Han kan inte svälja så han har inte heller fått sin medicin 💊 Det är hemskt jobbigt nu 💔






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0