Dag 3

15 minuter mer dagsljus!

Gick och la mig igen efter morgonduschen och jobbade från sängen en timme innan jag åt frukost och gick ut med fyrbeningarna.

(null)

Fortsatte jobba från fåtöljen. Så skönt att kunna koncentrera sig på admin och få vara effektiv. Imorgon har jag lagt in en samtalsdag i Nykvarnskyrkan.

(null)
Vi hade en stor flock gulsparvar på besök i plommonträden mitt på dan. 

(null)
Snö snö snö…

På eftermiddagen tog jag ett samtal i bilen och åkte på friskvård - två timmar på L.I.F.E-behandling på Lymfkliniken i Västerås. Jag nästan sov mig igenom hela behandlingen, var så avslappnad. Hon jobbade med sympatiska nervsystemet, lymfsystemet, metabolismen och spinala systemet, hittade flera fel som jag anat. Trasigt brosk i ländryggen, psoriasisartrit, något med ögonen, och artros i höfter, knän och händer. Nacken gjorde hon underverk med.

(null)
Uppkopplad

Samtal på väg hem oxå.

Lugn kväll vid Tvn. Pappa får vak inatt oxå. Han får inte i sig någonting längre…



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0