Dag 4

17 minuter längre dag idag. Sov inte mycket inatt heller. Kan dock slappna av riktigt bra så det gör inget. Tänker att det både är mörkret, tankar, oro och den energi L.I.F.E ger. Gick upp före väckarklockan, tvättade håret och packade en övernattningsväska. Gick ut och matade fåglarna och sopade ren bilen från snö. Såg fel på termometern, tyckte det stod -1,1 men när jag kom in såg jag att det stod -11. Inte undra på att jag höll på att förfrysa 🥶 

(null)
De kom tillslut, "värdetransporten", ett dygn sena. De måste ha haft massor att göra efter jul- och nyårsledigheterna, och sen snön och utebliven/sämre snöröjning på det…

Det gick bra att komma till jobbet trots snöovädret med avåkningar, bärgningar och köbildning. Fick en kopp kaffe på Änglagott ☕️ och tände ett ljus i kyrkan innan dagens första besök 🕯️ 

(null)

Dagen rullade på. De inbokade besöken kom som de skulle. Åkte en sväng till Herrgården innan jag bröt för dagen, hämtade hundar från dagis, handlade lite och lämnade hundarna hos maken på jobbet innan jag fortsatte ner till föräldrarna. 

(null)

Jag har lagat en rejäl omgång korv stroganoff till mamma så hon har i både kylen och frysen. Pappa är lite piggare idag, han har druckit lite och känner igen mig.

(null)

(null)
Fader Brown med lite sött till 🍫 

Nu blir det camping i föräldrarnas soffa 🥱 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0