Dag 6

22 minuter längre dag idag och -22grader kallt när vi gick upp vid nio 🥶 

Vaknade utvilad efter 11 timmars sömn. Vi gjorde oss en lugn dag. Jag har virkat lite och maken har plockat ner julgranen. 

(null)

(null)
Man kan roa sig på olika sätt 🍖 😅

(null)

Lagade lasagne till middag och tog med mig tre matlådor av densamma när jag åkte ner till mamma och pappa.

(null)
Den fina rosen på stam jag fick av mina knyppelelever vid våravslutningen blommar nu med två blommor. En knopp och mängder av ljusgröna blad spirar 🍃🌹🍃 

Pappa har sugit lite vatten från sudden idag oxå, men sover mest. Han är lugn både i kroppen och själen sa sköterskan som var här vid åttatiden ikväll.

(null)
Mamma och jag äter godis och tittar på Fader Brown ✝️

Jag har legat en stund inne hos pappa, sover över i soffan inatt …


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0