Dag 9

Idag utökades dagsljuset med 30 minuter om man räknar från vinterns kortaste dag och jag har idag andats i 21 884 dagar. Jag börjar själv bli fascinerad över min fascination för siffror, jag som är sifferblind 🔢

(null)
Amaryllisen i julgruppen vi fick från yngsta dottern på julafton blommar praktfullt just nu

Att vara på jobbet blev jobbigare än jag trott. Befinner mig i ett vacuum och tårarna kommer när man minst anar det. De ringde från dagis att Bamse kissar blod och jag fick veterinärtid imorgon. Jag ställde faktiskt in hela arbetsdagen imorgon - två möten och ett besök förutom admin som jag får ta ett omtag på. Behöver ett andningshål 🕳️  Denna dag har bestått i personalmöte, planeringsmöten och administration.

(null)

Hade packat för att övernatta hos föräldrarna, men nu hade andra syrran åkt dit. Åkte hem istället. Pappa har nattvak och tillsyn åtskilliga gånger varje dygn, medvetandegraden sviktar.

Trött in i märgen och illamående. Ska försöka sova nu men sömnkvaliten är sådär …

(null)
Sista maskan i temperaturfilten 🧶 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0