Freezing đŸ„¶

Vaknade halv sex och funderade pĂ„ att gĂ„ upp 🕠 Det blev inte sĂ„. Vaknade igen tjugo över tio đŸ•„ 

Dagen har bara bestĂ„tt i telefonsamtal och rygglĂ€ge i fĂ„töljen. Bland annat har jag bestĂ€mt mig för att vara hemma resten av veckan. MĂ„ste fĂ„ tiden. Vovvenaderna har varit korta för bĂ€gge hundarna har börjat halta i kylan. Det Ă€r för kallt för lĂ€ngre promenader, Ă€ven om solen strĂ„lat den stund den varit uppe. 

(null)
54 minuter lÀngre dag

NĂ€r jag kom ut vid halv 12 hade vi -17,2 grader och vid halv fem hade tempen sjunkit till -18,4. Vid sju hade vi -19,1, sen vĂ€nde det och nĂ€r jag kom in med hundarna vid tio hade tempen stigit till -16,4 đŸŒĄïž

(null)

(null)

(null)
Hittade godisfjĂ€rilar pĂ„ Normal i mellandagarna. Vad som helst Ă€r tillĂ„tet i lĂ€ngtan efter vĂ„ren 🌾

Maken kom hem och Ă„t middag, sen fick han larm och fick Ă„ka tillbaka till jobbet.

Strax lĂ€ggdax đŸ„±

(null)
Pixlade klart selfien vid mitt Àldsta barnbarns dop

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0