Gunilla-dagen

Känns som en rätt typisk januarimorgon att vakna till is och dimma. Sov iallafall gott inatt till motsats från de senaste tre nätterna. Januari har bokstavligt pendlat mellan död och liv,  men nu är all väntan över och livet bör återgå till nån sorts vardagslunk. Det HOPPAS JAG! Pappa har gått ur tiden, Malcolm har kommit in i vår värld och igår lämnade jag tillbaka nycklarna till sonen då Ella börjar på förskola imorgon. "Tidevarv komma, tidevarv försvinna, släkten följa släktens gång" (Psalm 297)

(null)
Min mobil fick ett märke av Wille igår. Ett litet minne av barnbarnsliv 🥰

(null)

Fixade lite i Nykvarnskyrkan före mässa och personalmöte.

(null)

(null)

Köpte thailunch och åt med en kollega 💚

(null)
Hit åker jag garanterat tillbaka!

(null)

Eftermiddagen bjöd på mer möten och administration. Kvällen på ispromenad, sopsortering och föreningsarbete. 

🍚 Godnatt världen ✍️ 

(null)
(null)
Tack alla fina som gratta mig på namnsdagen 🌹

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0