Kramens dag

Maken skickade mig i säng igårkväll. Vanligtvis tar jag kvällsnaden men flera gånger denna vinter har jag somnat vid Tvn, så även igårkväll. 

Vaknade efter 10 timmars sömn till en hel timme plus 13 minuter längre dagsljus mot för en månad sen ☀️ Gick upp och försökte pyssla så ljudlöst som möjligt så maken skulle få sova - djurens frukost, min frukost, göra iordning disken och till sist gå morgonad.

(null)
Blev klar med en bild på Bamse som jag började med för länge sen…

Resten av dagen har tillbringats i fåtöljen, med Pixel Art på telefonen och skidor på Tvn. Vi åt rester till middag och strax efter fem åkte jag till vårens första knyppelkurs. Vi blev bara fyra idag, men det var jättetrevligt att ses igen.

Efter kursen åkte jag till mamma. Vi har tittat på Fader Brown och ätit godis 🍬 Nu ligger jag nerbäddad i hennes soffa 🛋️ 

🚙 Godnatt världen 💨



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0