Mamma-dag

Vaknade givetvis tidigt efter att ha blivit skickad i säng före nio. Maken fick åka på larm så jag har legat och trynat själv med hundarna inatt oxå 🐽 Hade den dåliga smaken att skicka en massa sms till frukost, men jag har lixom missat att knypplingen börjar redan på söndag. Jag mår bättre nu, men är inte riktigt i fas.

(null)

Strax före nio lämnade jag in hundarna på dagis och 40 minuter senare sladdade jag in hos mamma. Dagens tuffing var att pappas säng skulle hämtas. Hjälpmedelscentralen kom tjugo över tio och hämtade sängen medan vi satt och tyckte det var jobbigt. Städhjälpen kom vid  vid 12.00 och höll på en timme, sen tog morsan och jag en fika innan vi satte igång att möblera om.

(null)

Några timmar senare kände vi oss nöjda.

(null)

Vid åttatiden gav jag mig av och en dryg timme senare parkerade jag utanför sonen. Vi satt och pratade en stund innan vi kröp i säng. Nu ligger jag i Willes underslaf där Ella brukar sova. Imorgon är det Ella-dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0