Nykan-dag

Såg till att ha lite extra tid på mig på morgonen för att börja med sjukgymnastik-schemat jag fick hos fysioterapeuten förra veckan. Det är mycket lättare än JointAcademys, vilket hon var väl förtrogen med, men pga den hemska smärta jag haft i vinter skulle jag börja med detta. Jag har följt JointAcademys program i flera år, men i höstas började det rinna ut i sanden, hade annat i huvet, kanske inte så konstigt att smärtan anfaller.

Lite admin och en kaffe före dagens första besök ☕️ 

(null)

… som inte kom. Istället messade jag en kvinna som skulle komma med en gåva från en person från min förra arbetsplats.

(null)

Vi sågs utanför kyrkan, sen pratade jag en stund med en kvinna som satt ensam och fikade på Änglagott. Mysigt att få oväntad dräll-tid och så tacksamt att få jobba i kyrkan/kaféet, sen åkte jag hem till en kollega på lunch. Så himlatrevligt!

(null)

Efter lunch fick jag blommor och choklad av nästa besök som saknat mig när jag var borta förra veckan 🙏

(null)

Sista besöket gick ganska fort, sen avrundade jag dagen på kyrktorget. Det var tomt i kyrkan och kaféet och en ensam person jobbade på Änglagott, det kändes inte schysst att lämna henne ensam om man tänker säkerhet på jobbet.

Hämtade hundarna, åkte hem och lagade mat medan maken gick ut med hundarna. 

En välsignad dag, helt enkelt 🙏 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0