Sista dagen i januari

En timme och 58 minuter längre dag! Solen går upp kl 8.00 och ner 16.01 på vår breddgrad! Det blir en hel arbetsdag, minus lunch. Heja solen 🌞

På jobbet började jag med administration. Jag har ff inte lärt mig vissa saker så jag får gå och be om hjälp, men idag visade det sig att jag inte var insläppt i ett system. Jag bokade oxå en en ny tid för att lära mig andra system som föll bort när pappa gick ur tiden. Snart är jag i fas.

Chefen hade inte skrivit in vårt medarbetarsamtal i almanackan så han kom sent. Medan han förberedde sig gick jag ut i friska luften och djupandades för att inte börja gråta för det kändes som att vad f*n gör jag här? Men sen hade vi ett förlängt jättebra samtal om hela min arbetssituation. Det kändes så bra, men med anspänningen tog energin slut för resten av dagen. Lyckades ändå delta i lunchmusiken med quiz …

(null)

… och på Knutpunkten där vi bland annat sydde ugglor/nåldynor🦉 

(null)

(null)

Tidrapporterade innan jag försökte åka hem. Var så trött att jag övervägde att stanna i vägrenen för att få sova en stund, men när jag hämtat hundarna ringde jag en kollega. 

Kvällen? Halvsovit i fåtöljen. Värmt högrevsgryta till middag 🥘 Maken har skickat mig i säng 💤 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0