Andra måndan i juli

För en vecka sen passerade vi halvtid. Nu är det närmare till 2025 än 2023. Vintern ville aldrig ta slut, nu rusar sommaren fram i hög hastighet…

Det är lite varannandagshumör på mig. Igår var jag positiv, idag hur gnällig som helst. Gick ut med hundarna vid nio och åt frukost sen. Hoppade över etoricoxib igår i tron att jag skulle klara mig utan den. Nope. Har haft skitont. Vet inte om det är inbillning eller på riktigt. Gick ut med hundarna en gång till. Blev härligt distraherad 😃 Nästan så att jag kom iväg försent.

(null)
Silverstreckad pärlemor 

(null)
Nässelfjäril 

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
Fler vitstreckade pärlemorfjärilar på gång 

Kors, tvärs, hit och dit
Som fjärilar i flykten
Kryssar bilarna

Halv ett låg jag på en bänk i Västerås, uppkopplad till en dator och fick 2 timmars L.I.F.E-behandling. Hon hittade massa skit som hon löste upp med sina frekvenser. Ryggen har känts bra ikväll, men inte höften 🙄

Gick ut med hundarna sån fort jag kom hem, tog en Alvedon och vilade till maken kom hem, då fixade jag middag.

(null)
Rambo testar oxå väskan 😅 Kanske dax att packa ur det sista 😁

Lugn kväll vid Tvn 🥱


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0