Första lördan i juli

Sov till jag vaknade och det var skönt. Fortfarande öm och stel i bål och ben, men uthärdligt. Jag jobbar på alla fronter med smärtlindring, sjukgymnastik, kost och olika behandlingar.

(null)
(null)
(null)
Hed- eller ljungblåvingar. De samsades med varandra och olika insekter på röllekan

(null)
Du går ingenstans utan mig! Den här gången har jag packat mig själv!

Skar upp lite melon och öste upp högrevsgryta i ett par småbyttor, sen åkte jag till mamma. Vi satt en stund och solade näsorna "på knuten" och åt melon 🍉 

(null)

Där sitter de

på bänken och delar melon

Gammal och hund


(null)
Vi såg ett rådjur med vit bläs när vi gick vovvenad 👣🐾🐾

Så småningom gick vi in och började designa en gravsten åt pappa. Det funkade dåligt i mobilen så vi fyllde i ett formulär… och döm om vår förvåning när mamma blev uppringd efter en kvart. Killen som ringde upp kunde inte hjälpa oss med designverktyget så någon annan kommer att ringa upp mig klockan 10.00 imorgon. Nu vet jag ungefär hur mamma vill ha det så vi får göra så gott vi kan och låta henne titta på förslaget innan vi beställer.  Vi åt högrevsgryta och mamma gjorde efterrätt på banan och nektarin 🍌🍑 sen åkte jag hem. 

Strax efter jag kommit hem kom nästäldsta med sina yngsta och hundarna. De ska låna min bil ett par veckor.

(null)
(null)
(null)
(null)
Spike gillar sin mormor 👵🏻 

(null)
(null)
(null)

Barn och hundar lekte en stund medan mamma och mormor pratade. Sen gick vi ner och packade om i bilarna. Mina hundburar bars in i husbilen och lite annat grejs upp i huset så all plats kan användas när de åker på en semestervecka.

Resten av kvällen har jag legat i fåtöljen och tittat på NCIS New Orleans 👀 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0