I Guds tystnad får jag vara

… stilla ordlös utan krav. Klara rymder, öppna dagar, här en strand vid nådens hav (psalm 522:1)

Idag har vi haft retreat i Turinge kyrka. 9 deltagare kom av 12 anmälda. Vi fick en fin dag i tystnad och vackert väder.

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null) (null)  (null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)  
(null)
(null)
(null)

Efter en enkel mässa avslutade vi retreaten och när vi städat undan åkte jag ner till syrran och mamma. Fållade upp ett par byxor åt syrran och värmde köttgryta som jag tagit med hemifrån till mamma och mig. Fick med mig en påse tidningar som ska till Vadstena och åkte hem vid halv nio 🕣 

Maken hade kört hem husbilen, i vilken han sover inatt. Jag vill egentligen oxå sova där, men jag snarkar och Bamse bråkar när jag vänder på mig så vi stannar i huset så maken får en god natts sömn.

🕯️ Godnatt världen 👖

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0