Knyppling vid Görvälns slott 🏰

Sovmorgon! Klockan ringde åtta 🕗 men jag var förstås vaken före det. 

(null)Hey ho, ready to go, så lätt packad som möjligt

(null)

Strax efter 11 möttes jag och en annan Knyppelpinne upp vid Görvälns slott och satte oss att knyppla i nästan fyra timmar. 

Jag blev superirriterad på p-vakten som fixade en superlång kö av bilar bara för att "packa" oss. Bilen till höger om mig fick knappt upp dörren när jag parkerat enligt hans anvisning så jag slängde snabbt upp förardörren och bakdörren för att få fram krycka och knyppelbord varpå jag meddelade att "jag har packning för jag ska delta i eventet", annars hade jag nog inte kommit ut alls. Haltade iväg och sen blev dagen trevlig. G och jag satt och knypplade och pratade med varandra och intresserade förbipasserande tills det började blåsa och regna.

(null)

Jag skjutsade hem G och fortsatte till yngsta dottern.

(null)
(null) (null) (null)   (null)Har vi glömt nåt? 🤔

Hon och lilleman följde med hem till oss eftersom hon är gräsänka ett par dagar.

Vi har haft en mysig eftermiddag och kväll. Maken åkte och köpte kinesiskt så vi slapp laga mat.

(null)
Rambo äääälskar sin tvåbenta "systerson", men han får inte pussa på munnen 😘

Inatt ska jag sova i fåtöljen och maken i soffan på riktigt eftersom barn och barnbarn får husera i sängen 🥰



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0