Idag

Gick upp 🕕 och började arbetsdagen 🕱 med samtal. MĂ€ssa 🕘 och personalmöte dĂ€refter. 


🕚 besök, hann in pĂ„ lunchbönen nĂ„n minut försent đŸ•› 

(null)

🕐 Teamsmöte, som blev ett möte mellan mig och kollegan i Salem, alla andra hoppade tydligen av
 men hon och jag bokade en lunch efter pĂ„sk, det var ett tag sen vi sĂ„gs


(null)
 

 sen gick jag tillbaka till HerrgĂ„rden och jobbade administrativt. Vid 🕞 hĂ€mtade jag hundarna, pratade med en kollega pĂ„ hemvĂ€gen och tog en halvtimmes friskvĂ„rd. Vi gick en finpromenad upp pĂ„ LĂ„ngberget till Kungstornet 👑 
       (null) 
(null)
(null)
(null)
(null)

Sen Ă„kte vi hem och fixade middag pĂ„ rester. Maken var inte hemma ikvĂ€ll heller. Letade reda pĂ„ Emmausvandringen jag gjorde för SödertĂ€lje för tvĂ„ Ă„r sen och skickade den till min arbetsmail. Enhörna har hört av sig och vill ev. anvĂ€nda den. Redigerade ett mönster för Stadkanten och somnade till NCIS. Vaknade 🕘 och gick ut med hundarna. 

Ser pĂ„ mina vitiligo-flĂ€ckar att jag fĂ„tt lite fĂ€rg igĂ„r och idag. Tacksam 🙏 MĂ„r sĂ„ himla mycket bĂ€ttre nu nĂ€r vi har dagsljus bĂ„de nĂ€r jag Ă„ker till jobbet OCH kommer hem 🙏


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0