Mammornas måndag

Hade svårt att komma till ro igår och kröp i säng efter midnatt 🕛 Men snarkat iväg gubben till vardagsrummet hade jag lyckats med 💤 Nåväl, vaknade hyfsat pigg strax efter sex 🕕 Det känns i hela kroppen att ljuset återvänder: + 5,5 timmar idag 🌞 

Strax efter åtta sladdade jag in hos veterinären och köpte foder till Bamse, prick nio lämnade jag hundarna på dagis och halv tio hämtade jag upp yngsta dottern och Malcolm 🕤 Vi har tillbringat dagen hos min mamma, Bekkis mormor, Malcolms gammelmormor 👵🏻👩🏼👩‍👦

(null) 
(null) 
(null)
(null)  
(null)
(null)

Vid halv fem bröt vi upp och åkte upp till svärmor, Bekkis farmor, Malcolms gammelfarmor 👵🏻👴👩‍👦 Där mötte vi upp våra gubbar samt Bamse och Rambo. Det blev en trevlig kväll med lutfisk.

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

En stund efter åtta bröt vi upp och halv tio - drygt 13 timmar och drygt 30 mil senare landade jag hemma igen. En lång och supertrevlig måndag ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0