Tisdag i Stilla veckan

… blev inte så stilla. Kom hemifrån i god tid imorse, men blev stående på motorvägen då den elända luckan under bilen ramlade ner och började skrapa motorvägen 🙄

(null)
Snöade gjorde det oxå ❄️ 

Ringde maken, sen körde jag ändå hela vägen till Nykvarn där han och jag bytte bil. Luckan åkte upp när jag kom upp i 90km/h så det gick rätt bra ändå. Jag fortsatte till dagis och han gjorde en temporär lagning med en blomsterpinne han hittade i min knyppelväska. Knyppelgrejer är bra till mycket!

(null)

När jag lämnat hundarna åkte jag till jobbet. Planeringsmötet kl 8.30 fick ske till fots på vägen till Nykvarnskyrkan eftersom jag blev sen, men det gick alldeles utmärkt. Mässa kl 9.00 med påföljande möten.

(null)

Deltog i lunchbönen. Hade ett samtal inplanerat på em men fick lägga in ett planeringsmöte oxå då jag tog på mig en andakt på ett äldreboende nästa vecka, plus att jag hörde av mig till två personer som hade ansökt om lite hjälp inför påsken. Känns bra att få allt sånt avklarat inför påsken så påsken "bara" får vara påsk 🐣 

(null)
(null)
Goda möten 😋

Kom hem vid halv sex 🕠 gick ut med hundarna och lagade middag. Maken kom hem och vi ägnade kvällen åt Morden i Midsomer. "Som vanligt" somnade jag så han tog kvällsnaden…

(null)
 Stor olycka utanför Strängnäs på nästan samma ställe jag stannade imorse… Två allvarligt skadade efter en frontalkrock 

(null)
Middag på rester från i lördags




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0