3:e barnbarnet fyller elva đŸ–ïžđŸ–ïžâ˜ïž

StĂ€llde klockan pĂ„ halv Ă„tta men vaknade före dess â° Gick morgonad halv nio och lyssnade efter fĂ„gelsĂ„ng đŸ•Ł TĂ€nker att jag ska ladda ner den rekommenderade appen och fortsĂ€tta lĂ€ra mig, men jag fotade nĂ„gra klockor och den enda fjĂ€ril som behagade sitta still.

(null)
(null)
Liljekonvalj- och lingonklockor

(null)
ÄngsmĂ€tare

Halv tio satt jag hos stresskuratorn đŸ•€ Nej, jag bokade en ny tid i juli men den tĂ€nker jag avboka. Jag har skrivit förut att vi inte klickar (eller nĂ„t) men att jag trott att just det Ă€r nyttigt för mig. Tio över tio frĂ„gade hon om hon nĂ€mnt att hon ska gĂ„ i pension varpĂ„ att jag svarade att det visste jag, men nĂ€r jag inte kunde redogöra för hur frĂ„gade hon om det hade med hennes rynkor att göra
 VA???? Nej jag tror att sköterskan vid 60Ă„rs-kontrollen som nĂ€mnde det men hon bara glodde pĂ„ mig. Vi bokade en tid i juli och sen gick hon till fönstret och öppnade det, sen öppnade hon dörren
 jag satt kvar nĂ„gra sekunder men förstod sen att sejouren var tillĂ€nda. Jag visste redan innan jag kommit till entrĂ©n att jag kommer att avboka nĂ€sta tid vilket blir den sista . Hon Ă€r inte lĂ€ngre intresserad av sitt jobb, inte heller av att hjĂ€lpa, dĂ„ lĂ€gger jag inte heller nĂ„n energi pĂ„ henne. 

NĂ€r jag kom hem la jag en tvĂ€tt i blöt


(null)


 maken jobbar ju stenhÄrt med badrummet


(null)  (null) 


 sen satte jag mig i paviljongen och jobbade nĂ„gra timmar. Det regnade och luften var sval och skön. Missade vĂ„r vanliga fyratimmars mellan hundpromenaderna men det störde nog inte hundarna som sov gott i sina puffar under regnskurarna ☔ 

(null)Vi vĂ€nde pĂ„ tordyvlar. Varför ligger de och sprattlar pĂ„ rygg? đŸȘČ 

(null)
Nu rÀcker det! Vi gÄr hem!

(null)
(null)  (null)Älskar vĂ„ra tulpaner đŸŒ·

HĂ€ngde en tvĂ€tt och la nĂ€sta i blöt đŸ§ș 

(null)
(null)
🐌

(null)Han ser ju ut som en vit tigerspinnare 😍

(null)

Slö eftermiddag bakom nerdragna rullgardiner, stĂ€ngd dörr och tv.  Maken kom hem vid sju med pizza frĂ„n pizza hut i Botkyrka đŸ• Har sommat till Morden i Midsomer. Hoppas pĂ„ en bra arbetsvecka!

Grattis Meija som blir 11 Ă„r idag ❀

(null)



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0