4:e barnbarnet fyller nio đŸ–ïžâœŒïžâœŒïž

Sov nio timmar inatt, men uppenbarligen sov jag inte sĂ„ gott. Maken hade lagt sig i vardagsrummet för jag drog timmerstockar sĂ„ det stod hĂ€rliga till đŸȘ” Vaknade lika trött som nĂ€r jag lagt mig. Morgonpromenaden var kall och kylan rensade huvudet nĂ„got đŸ‘ŁđŸŸđŸŸ

(null)

Var pĂ„ jobbet klockan Ă„tta, en fin stund med morgonbön kl 8.30, gick till Nykvarnskyrkan och ringde olika samtal samt förberedde mottagning och lunchbön. Det kom tre pĂ„ mottagningen, tvĂ„ ringde och det fyllde tiden. 10 pĂ„ lunchbönen, jĂ€ttefint som vanligt. Vi har ett par kajjor som sitter i klockstapeln och nĂ€r klockorna börjar röra dig flyger de ivĂ€g. Idag berĂ€ttade jag om vĂ„ra klock-kajjor och vi var fler som sĂ„g nĂ€r de flög ivĂ€g.

(null)
Himla mysigt gĂ€ng som kommer pĂ„ fredagar. Idag hade en med dig ingefĂ€ra-shots till oss alla. BĂ„de lekamlig och andlig spis 😋

Efter lunch tre timmar DrÀllis med bÄde nya, nygamla och stammisar. HÀmtade hundar och Äkte hem.

NĂ€r hundarna fĂ„tt sitt Ă„kte maken och jag in till stan.

(null)
Årets premiĂ€rtur med caben

(null)
UterestaurangspremiÀr pÄ Grekiska i hamnen

(null)
Han tog gös- och jag tog flĂ€skfilĂ©planka đŸ‘Œ 

Vi sĂ„g Morden i Midsomer nĂ€r vi kom hem, tredje avsnittet pĂ„ rad som jag inte sett tidigare. Somnade dock sista kvarten sĂ„ maken fick berĂ€tta slutet đŸ«Ł

Mitt fjĂ€rde barnbarn Nova fyller hela nio Ă„r idag đŸ–ïžâœŒïžâœŒïž Grattis ❀

(null)
Tjejen som gĂ„tt igenom sĂ„ otroligt mycket ❀


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0