Dag 151

Har haft ont inatt. Läkaren har lovat att jag ska få komma tillbaka före semestern och det hoppas jag på. Den här värken är för jobbig! Men jag gick upp nästan en timme senare idag än igår och det var skönt! Arbetsdagen var lugn oxå. Två samtal före lunch varav den ene kom med en uppskattning vilket givetvis är helt onödigt, men det värmer oxå. Man känner att man gör nåt rätt, liksom.

Gick på lunchbönen och åt lunch med två av cheferna, satte mig sen att ringa innan dagens tredje samtal. Vi har ju bytt vandringsled för pilgrimsvandringen nästa onsdag och det måste ju meddelas dem som redan anmält sig.

Köpte en glass före sista besöket…

(null)

… och gick tillbaka till Herrgården för att jobba lite kring pilgrimsvandringen innan jag åkte hem. Tänkte sluta lite tidigare, men fastnade i arbetstelefon på hemvägen.

(null)
Så generöst

Har inte orkat göra något ikväll. Tog ut Ragnar, gav hundarna mat och gick en kort sväng med dem, stoppade in lite grejer från min presentkartong i kylen, åt hälften av det jag köpt på chopchop till middag och har därefter slumrat vid Tvn.

🙏 Hoppas få sova lite bättre inatt 🙏

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0