Jobb-tisdag

(null)
Morgonpromenad i solsken. Liljekonvaljerna är på g

Arbetsförmiddagen bestod i mässa, möte och samtal. Snabb lunch och några jobbsamtal i korridoren. På eftermiddagen hade jag och två kollegor en mini-retreat för Finska gruppen. Det kändes som det blev väldigt lyckat 👌

(null)

Jag höll intro, en kollega berättade om de olika stationerna och ännu en kollega höll den avslutande mässan.

(null)

(null)

Stationerna var ljuständning, tovning, fika, promenad eller var vara i bänken.

(null)
(null)
(null)
Jag tovade en ängel

(null)
Vi avslutade med en enkel mässa

Efter att vi plockat ihop hämtade jag hundarna. Ringde lite från bilen. Hemma fortsatte jag fixa. Ett samtal inbokat plus nytt datum ordnat för ikonmålarlördagen som blev inställd. Sen lagade jag kyckling i curry och landade framför Tvn. 

🌞 Nu hägrar sängen 🌙 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0