Nu fĂ„r det vara nog 😡

Detta höll pĂ„ att bli en gnĂ€llblogg för jag var superdeppig imorse, men det hjĂ€lper ju inte. IgĂ„r fick jag kĂ€mpa med ögonen som bara ville Ă„ka igen nĂ€r jag hade samtal och satt still. Det Ă€r verkligen ingen lĂ„ngtrĂ„kig uppgift, men imorse lĂ€ste jag biverkningarna pĂ„ vĂ€rkmedicinen jag fĂ„tt och en biverkan var trötthet. Man skulle tillochmed sjĂ€lv avgöra om man var i stĂ„nd att köra bil 🚙💹 Tanken nĂ€r jag satte mig i bilen snuddade vid att sjukanmĂ€la mig eftersom jag Ă€r sĂ„ uppenbart pĂ„verkad, men sen Ă„kte jag iallafall, ringde maken och tog stöd i honom att sluta med pillret 💊 Jag Ă€r mer Ă€n lite less pĂ„ att man ska prova det och det och det samtidigt som man har hela sitt vanliga liv rullande. Nu, liksom förra gĂ„ngen, Ă€r smĂ€rtan kvar medan  tröttheten hĂ€nger pĂ„ som en bonus, nejtack đŸ˜€

(null)

Sjuk trötthet och höftsmĂ€rta till trots blev dagen bra. Lyssnade klart pĂ„ ett avsnitt om sköldkörteln av Agnes Wold och tĂ€nkte att hon Ă€r vĂ€ldigt rigid i sitt sĂ€tt att tĂ€nka, samtidigt som veckotidningar och andra aktörer tjĂ€nar multum pĂ„ att lĂ„ta oss tro att man kan bli bĂ€ttre av allt möjligt. Samtidigt har lĂ€kare lovat mig att jag kommer bli frisk om jag gĂ„r ner i vikt, men nĂ€r jag hittade ett sĂ€tt som funkade fick jag bukspottkörtelinflammation och fick inte gĂ„ ner mer i vikt. Jag tror ingen pĂ„ allvar vet vad man ska göra Ă„t det. Levaxin har rĂ€ddat mĂ„nga liv Ă€ven om det inte fĂ„r folk att mĂ„ bra. Resten Ă€r skuldbelĂ€ggande.

Haltade upp till Nykan. Det ska inte behöva ta en kvart av ren viljestyrka, men det gör det. Fikade med Änglagott och hade mottagning som blev lugn. Fin terminsavslutning av  lunchbönen med lite extra lĂ„ng lĂ€sning för "att göra slut pĂ„ Johannes" sĂ„ hans evangelium slipper "hĂ€nga i luften" över sommaren đŸŒŒ

(null)

DrĂ€llis var oxĂ„ lugn idag. Det Ă€r inte jĂ€ttemĂ„nga som kommit pĂ„ fredagarna sen sommaren kom. 

(null)
Nytt i disken: vaniljpannacotta 😋

HĂ€mtade hundarna och kom hem halv sex 🕠   Halvsovit vid Tvn. Imorgonbitti blir det ett piller mindre 💊

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0