Ooraah

"Hope for the warriors"

Min kĂ€nsla idag đŸ€”

JĂ€ttefin stund pĂ„ morgonbönen. Vi blev fyra idag, pratade lite efteĂ„t om lĂ€sningen och konstaterade att vi behöver ta den imorgonbitti igen och reflektera över den Ă€nnu en gĂ„ng. Vilket fint morgonbönsgĂ€ng vi blivit!

(null)Undrar om ljuset kommer rĂ€cka Ă„ret ut đŸ˜„đŸ•ŻïžMen vi jobbar ju i rĂ€tt bransch sĂ„ nytt ljus kommer vi fĂ„ tag i, bĂ„de bildligt och bokstavligt 

Efter morgonbön och lite admin gick jag upp till Nykan. Mitt kl 10-besök kom inte sĂ„ jag köpte en glutenfri rĂ€kmacka. Redan hungrig som en varg och ingen inplanerad tid för lunch.

(null)

Vi hade ingen frukost hemma imorse sĂ„ jag micrade havregrynsgröt vilket jag stod pĂ„ i drygt 4,5 timmar đŸ„Ł Tjugo i 11 kom mitt 10-besök sĂ„ vi fick 40 minuter innan nĂ€sta besök kom halv 12. 

(null)

Kl 1 möte i herrgÄrden, dÀrefter admin och telefonsamtal i bilen pÄ vÀg hem.

(null)

Köpte kyckling pĂ„ chopchop sĂ„ det rĂ€cker till bĂ„de middag och lunch imorgon. 

(null)
Ockuperat knyppelplattan

Halvslumrat vid Tvn đŸ“ș



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0