Syttene maj 🌾

Ännu en morgon med svullna ögon, men vĂ€rken i benen var inte lika illa. Fick en ny medicin av lĂ€karen i mĂ„ndags och tĂ€nkte prova den efter nĂ€sta vecka, men apotekaren trodde att den skulle hinna kicka in innan min efterlĂ€ngtade resa. Jag hoppas att han har rĂ€tt. Mina svullna ögon hĂ€nger nog bara ihop med den efterlĂ€ngtade vĂ„ren, sĂ„ inte ett ord av klagan kommer lĂ€mna dessa lĂ€ppar, bara konstatera faktum 💋

(null)De stora flockarna av bergfink och siskor har dragit vidare, men ett domherre-par och nĂ„gra steglits kommer troget varje morgon 💚 

(null)
AllavmĂ€taren landade i gruset framför vĂ„ra fötter och tassar đŸ‘Ł đŸŸ đŸŸ 

(null)
En liten snĂ€cka stretade fram i det daggvĂ„ta grĂ€set 🐌💩

Började arbetsdagen med telefonsamtal och fortsatte med morgonbön. Vi blev tre idag och vi lĂ€ste om gĂ„rdagens text. 

(null)

En tjej hade med sig "FotspĂ„r i sanden" för vi tyckte redan igĂ„r att den lite svĂ„ra texten kunde sammanfattas i den. Gud tar inte ifrĂ„n oss smĂ€rta och oro, men han gĂ„r med oss igenom vĂ„ra svĂ„righeter:
(null)

Dagen försvann i ett rasande tempo. Efter fika med kollegorna gick jag över till Nykan för mottagning, lunchbön


(null)
Vi blev 🔟 idag


 sen DrĂ€llis med nya och gamla bekanta. 

(null)
Änglagott hade bakat och smyckat norskt 🇳🇮 

SjĂ€lv tog jag en glass 🍹 och gick jag undan en stund och kontaktade dem som vi ska besöka pĂ„ församlingsresan nĂ€sta onsdag.

(null)
NÀr livet leker! Brownie, salt knÀck och lakritspralin

Fick skjuts ner till HerrgĂ„rden dĂ€r jag hĂ€mtade bilen, hundarna och Ă„kte hem. 

(null)

Lagade middag och diskade vilket fick rĂ€cka för idag đŸ€—




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0