Frosen đŸ„¶

Vaknade tidigt imorse efter en god natts sömn. LÄg kvar en stund, men lÀt strax dagen börja. 

Solen vÀrmer

den frostvita Àngen

till sommargrönt

 


Det var kallt pÄ morgonen, is pÄ fÄgelbadet och is pÄ balkongen dÀr jag duschar sÄ min planerade hÄrtvÀtt fick vÀnta till eftermiddagen nÀr solen lÄg pÄ presenningen som hÄller duschen "privat" frÄn grannarnas insyn.
 
Det blev en ansiktsmask oxĂ„ đŸ€ą
 
Hursomhelst, efter morgonaden satte jag mig att knyppla. TÀnkte bara knyppla klart det tredje vikingaskeppet (av sex) som jag nÀstan blev klar med i lördags, men fastnade. Det fjÀrde skeppet blev klart ikvÀll. Seglet innehöll 16 mandlar och de blev inte perfekta, men jag Àr rÀtt nöjd ÀndÄ.
 

Maken Ă„kte till jobbet i söndagskvĂ€ll och han Ă€r fortfarande kvar dĂ€r. Hoppas att han fĂ„r sova inatt 🙏 Det kan bli lite skralt pĂ„ den punkten nĂ€r han har jour.
 
🍁 Sov gott vĂ€rlden 🍂
 
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0