Knyppellördag📍

Älvans pĂ„ gĂ€rdet

Solen kÀmpar

Röda nypan


Kvart i tio imorse anlÀnde jag Mikaelikyrkan i SkÀrholmen. NÄgra knypplare var redan dÀr och strax kom fler. Idag hade vi workshop i metallknyppling. Fem deltagare i kursen och fjorton totalt. Det sinande antalet medlemmar i förhÄllande till lokalhyran kommer inte hÄlla ekonomiskt i lÀngden, men hursomhelst sÄ hade vi som var dÀr idag mycket trevligt. 
 
Armbandet Slingra vÀxer fram. Design: Sam Jakobsson 

Styrelsemötet hade jag aviserat till kl 13.00 (istÀllet för 11.00 som vi normalt brukar ses) för att vi i styrelsen skulle kunna vara med pÄ workshopen, för den möjligheten tycker jag att vi ska ha. Mötet var klart halv tre sÄ jag gick ut och umgicks en stund. En halvtimme senare stÀllde jag den sista stolen pÄ plats och sÄg till att dörren gick i lÄs.
 
Jag stannade till vid smÄbÄtshamnen pÄ hemvÀgen. Det var folk ute vid bÄtarna och nÄgra stod och pratade pÄ land, men jag chansade pÄ att vÀnta lite. Efter en kvart Äkte de sista och jag skyndade mig ner. 

Fortfarande nÀstan 14 grader!
 
Kom hem halv fem och började med maten. Fick en vÀlbehövlig vila medan kÄllÄdan stekte pÄ i ugnen.
 
Efter maten gick vi ut till badtunnan. 25 graders skillnad mot MĂ€laren 😄
 

📍 Godnatt vĂ€rlden 💩

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0