Thisdag

Himlen i rörelse
Grönt, rött i virvlande dans
Gäss i flykten


Sov rätt illa inatt. Eller rättare sagt, jag låg vaken i flera timmar. sov nån timme, låg vaken, sov nån timme... Gick upp en timmme före väckarklockan och var inte alls särskilt trött. Kanske är jag rätt utvilad? Eller ger norrsken en bra energi?
 
Hundarna var däremot jättetrötta så de fick sova medan jag jobbade lite med föreningsarbete innan vi gick förmiddagspromenad 👣🐾🐾

Älgjaktstart. Nu pågår den till sista januari nästa år, då har det vänt och vi går mot vår igen 🥰

Vi fick sällskap av grannen och Bamses pappa. När vi kom hem igen klädde jag om och åkte iväg. Först lunch med en kollega. Medan vi satt där kom en av cheferna och vår nya vikarierande chef och gjorde oss sällskap...
 
Alla Tiders Matlagare

... efter att ha fått lite datum inför min planerade återgång i arbete hade jag ett möte med vik chef. Jag åkte förbi apoteket och blev så pass sen att jag fick hoppa över badet och åka direkt hem och gå ut med hundarna.
 
Började med middan som blev klar till maken kom hem.
 
 
Jag har tittat på tv, han har jobbat i badrummet. Nu har jag varit ute med hundarna och maken sover.
 
🥘 Godnatt världen 🚙💨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0