Ensam hemma 2 🏡

Kvart i midnatt slog jag ihop boken đŸ•› Inte för att jag ville, men nĂ„n grĂ€ns pĂ„ nattsudderi fĂ„r det finnas. 

Sov till Ă„tta, klev upp och fixade med morgonsysslorna đŸ•— Tog ut hundarna och la mig en liten stund i soffan. 

(null)

Strax före 11 svĂ€ngde jag in pĂ„ HĂ€rads kyrkas đŸ…żïž och deltog i söndagens högmĂ€ssa, 17:e efter trefaldighet â›Ș 

(null)

(null)

(null)

Hoppade över kyrkkaffet. Har inte sĂ„ mycket av mig sjĂ€lv att bjuda pĂ„ just nu
 Ă„kte till smĂ„bĂ„tshamnen och tog ett dopp och simmade en "lĂ€ngd" istĂ€llet 💩

(null)

(null)Den orkade precis över 16 graderstrecket idag đŸ„

Åkte hem, gick ut med hundarna, fixade lunch och la mig med boken.

(null)

Hann lĂ€sa ut den precis till vĂ€ckarklockan ringde en pĂ„minnelse klockan fyra â° Gick ut med hundarna och lagade middag. Maken kom hem och vi Ă„t tillsammans, sen Ă„kte jag pĂ„ knyppelkursens andra tillfĂ€lle. Vi blev bara fyra med mig idag, men det blir lika trevligt som nĂ€r vi Ă€r mĂ„nga. Man hinner dryfta lite olika saker đŸ€—

Blev sittande vid Tvn - Morden i Midsomer - som slutade 23.10, sen kvĂ€llsnaden đŸŸđŸŸ

(null)

â›ȘïžđŸ’Š Godnatt vĂ€rlden đŸ“–đŸŸ



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0