Rubrik?

Dag 267 och Saudiarabiens nationaldag. En helt vanlig måndag i september, tillika den näst sista måndagen i den 9:e månaden i nådens år 2024.

Och en helt vanlig morgon. Morgonsysslorna avslutades med en morgonad 👣🐾🐾

(null)
Nåt är jättespännande i diket

Ringde ett samtal och gick ut en vovvenad till innan jag satte mig i bilen och åkte till en kollega och vän på lunch 🚗💨 Härliga timmar i gott sällskap i solen med god AIP. Ska försöka efterapa den goda asiatiskt inspirerade såsen med kokosmjölk, ingefära, grönsaker och köttfärs 🫚 Blomkålsris kommer jag definitivt att köpa. Har rivit blomkål och stekt med salt och gurkmeja förut, detta var nåt helt annat 😋 Har haft sån idétorka vad häller mat på sistone…

(null)
Älskar hennes kaffekoppar 🦊 

Efter ett par timmar åkte jag hem igen. Tog ett dopp och en kort simtur i småbåtshamnen. Flera båtar var borta, tror ägarna börjar plocka upp dem för säsongen nu 🍂 

(null)

(null)Nästan 17 grader idag 🌡️🐥

När jag kom hem fick hundarna gå ut en sväng 👣🐾🐾 sen satte jag mig att vila en stund före middag och disk.

Lugn kväll vid Tvn 🔪🩸 

(null)
Tv-godis: Lobo-äpplet jag fick, nyplockat från vännens äppelträd och kiwibär som maken kom hem med från affären 🍎🥝 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0