Sista tisdan i september

Spännande samtal med yngsta på morgonen. Nu har hon börjat köra i körskola och det hade gått bra. Känner mig så stolt över henne 🚙💨

Gjorde mig en lugn förmiddag men halv elva satte jag mig i nya bilen och åkte iväg för lunch och bilbyte med äldsta dottern. Det blev ett par trevliga timmar på ett värdshus, sen bytte vi bil och åkte hem var och en till sitt. 

(null)

Efter att ha suttit ett par timmar på en hård bänk ville inte ryggen vara med. Körde hem med full stjärtvärme för att mjuka upp min trasiga ländrygg. Stannade tlll vid båthamnen och testade… 

(null)

… jo det gick! Jag var orolig för att jag inte skulle komma ner för stegen 💥 

(null)

Väl i var det bara skönt och det blev en "längd". Det var ännu en halv grad varmare än igår. Konstigt väder!

(null)
17 grader

Kröp upp i fåtöljen och låg där under filt tills det var dax att laga middag.

(null)

Var ut en sväng och spanade in tranorna som i mängd flugit över oss igår och idag, ungefär vid samm tid. De hörs på långt håll när de kommer 🎺 

Lugn kväll vid Tvn. Morden i Midsomer, Hawaii 5-O och NCIS Hawaii 💥🔫 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0