Torsdag den 19:e

(null)

Maken purrade mig före klockan sex och jag fick köra honom till Solberga där han skulle bli upphämtad av en arbetskamrat. Jag var dödstrött, men ändå piggnade jag till på vägen hem och tänkte… 8 grader i luften! Då är det varmare i vattnet! Och så dimman på det. Det blir fantastiskt!

(null)

(null)

Nej, det blev inget dopp. Jag gillar förvisso grönt men det du är var inget jag ville krypa ner i 🤢

Åkte hem och plockade in mina flaskor med månvatten och upptäckte ett jätte-spindelnät. De syns ju inte förrän dim-dropparna lägger sig på dem 🕸️

(null)
(null)
(null)

Klockan sju damp jag ner i min fåtölj, obadad men med hälsothé 🫖

Tillbringade en stor del av dagen i telefon men även rullandes köttbullar och två vovvenader 🐾🐾 

Halv tre rullade jag hemifrån 🚙💨 Mötte upp maken på hans jobb. Först åkte vi och tittade på badrumsmöbler, sen åkte vi till Nyköping och köpte en bil.

Fixade hamburgare när vi kom hem till kvällen 🍔 

Tänkte se Svenska Fall… men orkar jag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0