Missinassen

Sitter man här igen då... feber, svettas... har tagit en kall dusch och hoppas kunna somna nu. Kvällen erbjöd lite TV, följer "Inlåst" då både min son och min dotter "känner" varsin medlem i den yngre skaran. Har inte gjort nåt "vettigt" på handarbetsfronten heller. Har avslutat en ljusmanchett jag började med på senaste tågresan och i övrigt gjort fjärilar på små garntottar som jag varit för snål för att slänga, ni vet det GÅR ju att göra nåt av dem men inga stora saker... så fjärilar blev det. Vad jag ska ha dem till har jag ingen aning om... Nyckelringar, hemmagjorda presentkort, sy fast på nån trist gardin? Förslag mottages tacksamt. ...och det som ser babydiarré-färgat ut på bilden är guldfärgat i verkligheten...


Kommentarer
Postat av: Snurran

Tycker att inlåst är ett bra program, det skulle fler ungar med problem få uppleva, få sig en tankeställare och chans att reflektera..Hoppas killarna får fortsatt kontakt med "gamlingarna" i programmet, tror att många av dem saknar vettiga manliga förebilder..

Dina fjärilar kanske passar som örhängen också? Jättesöta är de iallafall :-)

2009-10-23 @ 21:42:40
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Guggelutt

http://guggelutt.blogg.se/2009/september/frivoliteter-mm.html

Örhängen var det första jag gjorde. De blir jättesöta! Vill du ha ett par?

Kram

2009-10-24 @ 21:44:01
URL: http://guggelutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0