Torsdag fm

Idag har jag haft besök av Jimba och Timba, vi har fyllt i alla de papper vi kunnat och hoppas nu på ett ekonomiskt bidrag för ungdomsen till biblioteksresan. Det är alltid väldigt spännande när saker och ting närmar sig. Även om inte jag kan följa med denna gång (fast jag hoppas ju innerligt att jag ska kunna det) så är det fantastiskt kul att vi nått i mål med biblioteket som vi hoppas främja läsandet och möjligheter till vidareutbildning för ungdomarna på Kilimanjaros sluttning.

                  
                  Timba, Jimba och Gumba på Ngorongorons kraterkant!

Nu väntar jag på att Linnéa med familj ska komma. Det var så trevligt när hon lagade middag åt mig förra veckan så detta blir en favorit i repris. Det lät som mamma och pappa skulle titta in oxå, de håller på att röja hos grannen som dog på nyårsnatten.... nu hör jag dom! Nu kommer dom!

                                       Nu ska jag göra marängswiss
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0