Torsdag-fredag

Det finns väl inte så mycket att säga efter gårdagens blogg om veckan i Sinai. Igår hade jag ett tufft ärende på morgonen, han fick ta tid, sen fick jag göra en ärenderunda, hade bla glömt arbetsmobilen hemma och så behövde jag åka till Högdalen för att hämta affischer för nästa onsdagscafé. Kom tillbaka till Hagsätra kapell strax före två och slängde i mig lunchen. Öppet kapell var lugnt. Kvällen tillbringade jag vid datorn och skriva blogg och lägga upp några bilder på Facebook.

Idag hade vi möte i kapellet med kontraktets diakoner. Jag var där kvart i 8 och larmade av, sen kom en kollega och vi gjorde frukostfika till halv nio. Efter mötet fixade jag ett par timmar innan jag åkte hem och åt lunch, packade lite, hämtade Bamse och åkte till landet. Pratade i telefonen med PV (som inte fick ledigt till Sinai) hela vägen ner. Härnere har jag tagit det lugnt. Janne har bjudit på räkor och ost från Ostaffären.  Sovit över en timme. Janne har varit ute kvälls-svängen med Bamse och jag ska nog gå och tuppa av igen.
                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0