Vad går upp mot en god vän?

Vilken härlig dag! Gick upp före kl 7.00, duschade, åt frukost och gav mig av från Sanda efter att ha sett Vasaloppsstarten klockan 8.00. Var i god tid uppe i Hallunda så jag åkte ett par varv och mindes barndom, ungdom och småbarnsåren. Jag bodde ju där i över 20 år. Sen var det dax att parkera på Hallunda Centrums tak och knalla ner till kyrkan.

                     

Predikan kändes bra, det kändes som folk lyssnade och tog den till sig och jag undrar om jag kanske kan göra en följetång på "Eva". Jag fick frågan om jag ville komma tillbaka i höst iallafall.



Sen åkte jag hem till Lotta och hade en underbar eftermiddag hos henne. Hon bjöd på våfflor och vi snackade i flera timmar innan jag var tvungen att bryta upp. Det var så otroligt härligt! 

                                        

Jag åkte och handlade och sen hem till Bamse (Janne åkte från landet några timmar efter mig). Spenderade några timmar med att rulla Picolater för ett helt kompani, mina föräldrar kommer på middag imorgon och det blir matlådor oxå!

Kvällen har jag tillbringat vid Morden i Midsomer och prinsesskoftan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0