Höst-trött!

Makalöst vad svårt det är att ta sig ur sängen! Men jag kom iväg. Förberedde möte mm, hade möte och sen café. Idag var det go i kapellet! Ingela - the singing nurse, fick kapellet att gunga och många var vi som sjöng med i melodipärlorna. Det gick inte att gå därifrån på dåligt humör, nej man dansade iväg på lätta fötter :O)
 
                                             
 
Handlade i centrum och ikväll har jag provat på ett nytt recept som jag kan rekommendera.
 
 
Bekki kom inte hem till middag så jag fick avnjuta denna vardagslyx själv. Det blev dessutom tre matlådor till Jannes förtjusning. Han brukar inte vilja ha matlåda, men detta recept var han lite nyfiken på. De andra ska Bekki och jag ha förstås. Hoppas det är lika gott imorgon!
 
Nu tror jag att jag ska titta på TV oh sticka, det känns som det var ett tag sen... Några spöken har jag inte sett till så jag får väl snaska i mig godispåsen själv. Stackars mej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0