Dagarnaföredanföredanföredan...

En måndag och en tisdag har passerat. Större delen av måndagen bestod i hembesök och handledning. På väg från hembesöket genade jag över Tomtberga kyrkogård. Jag har inte varit där förut och jag kan bara säga att den låg insprängd mellan ett bostadsområde och kommunhuset... och var helt fantastiskt vacker.
 

Efter handledningen köpte jag tre grodor i Högdalen och hämtade sen upp Bamse i Hagsätra. Han hade tillbringat dagen med husse i Norsborg och nu möttes vi på Hagsätra-parkeringen.
 
På ett torg i Gamla stan.....                       Våra nyaste familjemedlemmar
 
Idag började jag och kollegan i Flemingsberg med utanordningar och praktikantutvärderingar....
 
Det är tur att vi har så kul ihop!
 
... och eftermiddagen spenderades med sommarens sista café-utflykt som gick till Röda Caféet. Det kom mer än dubbelt så många som på de tidigare caféutflykterna, men så var vädret härligt också.
 
På Röda Caféet firade maken sin 50-årsdag för ett par år sen
 
Nej, hjärnan håller på att koppla ner och vända koncentrationen åt annat håll, men ett par dagar till ska jag tvinga den att fungera yrkesmässigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0