Natthamn 12: Kårnäs, Ljusterö

I förmiddags tog jag morgondoppet vid lilla stranden nära Kårnäs brygga. Det var skönt att kunna gå i och gå upp istället för att dra sig upp i ett rep på båtens badbrygga. Sen gick vi upp till makens mamma och moster och tillbringade eftermiddagen där. Det har varit ömsom sol och ömsom regn med åska ☔️

Tor har vart ilsken

och dragit sin vagn så hårt

med blixt och dunder


(null)

På eftermiddagen åkte maken och jag iväg till Tempo på Ljusterö torg och handlade ingredienser till en carbonara. Det blev gott. Lite fotboll på det, tyckte gammelgubben Bamse och förvånade oss med en energi vi inte sett på länge. Nu är jag riktigt glad att vi gjorde operationen ❤️

(null)

Jag är riktigt trött ikväll!

🌞 Godnatt världen ☔️








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0