Oumpf

Om yrseln var borta igårkväll så var den tillbaka imorse, 11 timmar i bingen till trots. Åt frukost mm och hörde av mig till grannen, ville ha sällskap på promenaden. Det var skönt för marken rörde sig… 👣 

Resten av dagen har förutom en kortare promenad tillbringats i fåtöljen, ibland med tv på och ibland med tv av, ibland med stickor och ibland utan.  Skittråkigt 😩

Har provat att spola vänsterörat, det som tjuter, med varmvatten men det har inte funkat. Känns mer som jag spolat in så mycket vatten att huvet blivit en vattenballong 🎈 

(null)

Lagade mangokyckling till middag. Himlans gott! Maken, som fixade med husbilen och sov på jobbet natten som var, överraskade med ostkaka.

(null)

Kvällen känns som igårkväll - ingen yrsel men tjut i örat - vi får se hur det är imorgon, men jag har sjukat mig resten av veckan och avbokat visdomstandsutdragningen på fredag…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0