En dag i paviljongen

Runda och röda

Fräscha bredvid maskätna

Ibland prickiga 


(null)

Efter frukost och förstanaden tog jag ut det jag behövde för min arbetsdag i paviljongen. Började med ett telefonmöte kvart över åtta imorse och det gick bra. Jag gjorde oxå klar tidrapporteringen fram till idag nu när appen äntligen är igång. Nästa veckas bekymmer får bli milersättningen, men en sak i taget! Sen blev det lite rörigt med olika myndighetskontakter så först framåt eftermiddagen kunde jag äntligen skriva sammanställningen jag lovat göra på datorn. Jag kan fortfarande inte spara ner på min jobbdator så jag jobbar på min privata och skickar till jobbmailen.

(null)

Var in en snabbis till stan och köpte crabsticks och glass till kvällen. Det har kommit en ny choklad‼️ Och den var supergod‼️

(null)
Frederikke’s edition med lakrits, hallon & caramel 👌 Salta mandlarna var inte dum den heller

Strax före halv fem mailade jag sammanställningen till de andra i gruppen, sen stängde jag av jobbtelefonen och gick ut tredjenaden.

Myggen ger sig ej

Trots lägre temperaturer 

kommer de och sticks 🦟


(null)

För några dagar sen lade jag mungbönor i groddburken och idag var de klara.

(null)

Det blev Banh Xeo, vietnamesiska rispannkannkakor till middag.

(null)

Kvällen har maken och jag tillbringat i paviljongen med tända ljus. Glassen spar vi till en annan dag. Återstår endast kvällspromenaden.

(null)

PS:
(null)
Jag är så glad i denna bild. Har fått så mycket positiv respons både på Instagram och Facebook. 
Tack min vän för att du tog mig dit  och för den fina bilden ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0